Sött sött sött

Jag hade verkligen ingen lust att laga något storkok när jag kom hem sent från jobbet idag! Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att byta om till träningskläder och gick ut och gick en rask promenad. När jag kom hem så gjorde jag världens godaste amerikanska pannkakor, i alla fall om ni frågar J. Han älskar dem. Jag gillar inte lönnsirap, så jag tog lite Nutella och hallon. Det blev verkligen hur gott som helst.

Och en ännu bättre sak är att jag fick ledigt imorgon av världens bästa chef! Jag blev helt överlycklig när hon godkände det, speciellt när jag frågade sent på eftermiddagen idag. Så imorgon blir det en tur på stan. Min bästa svägerska har fyllt år och vi ska fira henne imorgon hos svärföräldrarna i Kristinehamn.
Vanliga pannkakor eller amerikanska?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

VILL HA. NU



MUMS!!

2010-10-09 @ 01:39:13
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0