Vår lördag

Vi har varit helt däckade, rent ut sagt efter vår "lilla" brunch här hemma. Men det var verkligen supergott och jag kan ju bara avslöja att sconesen var HUR GODA SOM HELST! Det kommer jag att göra om fler gånger och bjuda på när jag får besök. Så om ni vill ha goda scones är ni mer än välkomna hit men säg gärna till innan och vill ni ha receptet så hojta till (Leila Lindholms recept) Snart är det dags för middag trots att vi fortfarande är mätta, men den lilla hungern smyger sig på och för ovanlighetens skull så blir det italienskt, skräll va!

(Klickbara)

Nu under eftermiddagen hade svärfar fixat att vi skulle få provköra en BMW X1 och den var riktigt bra faktiskt. Blir allt sugen på en ny bil. Men det får vänta, minst ett år till... Så jag fick trösta min köplust med ett par nya skinnhandskar istället. Riktigt snygga faktiskt. Jag kan inte heller ladda upp en bild på dem heller, varför vet jag inte. Hmm...

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill gärna ha receptet på hallon och chokladsconsen! =) Åt ni dom med smör på eller som de är?

2010-10-24 @ 13:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0