Viktigt

En av alla saker som gör mig glad är bland annat när jag kommer till jobbet och arbetskamraterna säger att man ser så fin ut i de kläderna man har på sig. Och det hände idag, så tack E för dina fina kommentarer. Jag blev superglad! Jag tycker det är så viktigt att ge komplimanger till människorna i min omgivning, för tänk vad glad den personen kan bli. Och jag är nog ganska bra på att göra det, hoppas jag i alla fall. Det är roligt att göra en annan person glad! Är ni bra på att ge komplimanger?



(goolad bild)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är nog snyggart av alla. du har sjukt bra klädsmak. när du kom fram till skövde var du så snygg att jag ville dra en filt över mig. :) Kram på dig vännen

2010-10-27 @ 22:24:39
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0