22

Nu är det onsdag och helt klart på rätt sida av veckan och självklart gillas det. Helgen närmar sig med stormsteg och jag ska ju åka till Skövde. Kan ju lätt säga att jag är nervös och för vad vet jag egentligen inte, visst vi har inte setts på typ 14 år men va sjutton, det är ju Mickan jag ska träffa. Vi som hade sååå roligt innan jag flyttade till Göteborg. Det känns som om att jag ska på dejt, fast ändå inte, den känslan av nervositet har jag. Visst är det konstigt, haha! Ska bli väldigt roligt i alla fall och det skulle komma tolv tjejer på inflyttningsfesten så jag ser framemot att träffa lite nya människor. Detta kommer bli toppen!

Häääj då!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHA, sjukt för jag känner likadant. Känns som man skall på dejt ;)

2010-09-22 @ 23:42:01
URL: http://seconschange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0