Alltså...

Jag blir så jäkla förbannad, ursäkta mitt ordval men jag blev så fruktansvärt arg när jag var på väg hem idag. Ni som inte vet så pendlar jag varje dag till och från jobbet. Och man stöter på många idioter på vägen och idag var inget undantag. Bilen framför mig på E18 vinglar fram-och-tillbaka. Min första tanke var att han säkert sms:ar, vilket pucko liksom. Men sen inser jag att det är nog mer än så... Så fort jag får möjlighet så kör jag om honom och då vinglade han nästan in i mig. Och när jag tittar till i backspegeln så ser jag hur han nästan nickar till! Då får jag nog och ringer polisen. Och nu till nästa dumma sak... I luren när jag ringer dit är det en röst som säger att jag "har plats 62 i kön och min väntetid är längre än 20 minuter". Behöver jag tala om att jag blev ännu argare?! Åh herregud, dagens samhälle alltså. Och om han nu var onykter så fattar jag inte hur jävla dum man får vara att man sätter sig i bilen och kör iväg. Han både riskerar sitt liv och alla andras!! Näe, tummen ner för sådana idioter!!

Kör nyktert tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0