Beslut

Alltså jag förstår inte hur trött man kan vara, jag blir så lack på mig själv att jag inte bara kan vara pigg på morgonen. Igår somnade jag när "Lite sällskap" precis börjat och sov ganska länge men ändå är jag mongotrött. Måste bli skärpning nu, kanske börja med långpromenaderna igen. Men jag piggnade i alla fall till när jag fick ett speciellt telefonsamtal imorse, ska fundera på hur jag vill göra men det blir nog inget med det känner jag... Men ska ta mig en funderare i alla fall! Föra positiva saker mot de negativa och se vart det väger över mest!

Hoppas ni får en bra dag i regnrusket!


Kommentarer
Postat av: mikaela

Hej. Vad kan det vara för beslut då? Hmm, spännande, man blir lite nyfiken.

2010-09-21 @ 14:03:09
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Susanna

Svar: hej! Att jobba som mediasäljare (äh, va fan. Vi talar klarspråk, TELEFONFÖRSÄLJARE) var, nåt bland det värsta jag gjort nån gång! Vi fick inte prata med varandra mellan samtalen, vi fick slå alla nummer själva (på en tonvalstelefon, man fick psykbryt efter en kvart) man försökte lura genom att säga att dom inte längre fick vara kvar på hemsidan om dom inte betalade (för en gratis nummerupplysning) och allt var på provision! Som var på typ 17 procent (eller nån ännu lägre summa, kommer inte ihåg, det var absurt iaf!) så man var ju tvungen att sälja sjuuukt mycket för att få ut en någorlunda lön. Vem vet? Dom kanske har ändrat sig sen jag jobbade där. Men vi kan väl säga som såhär. Efter 2 veckor (med 1 veckas ont i magen innan varje jobbpass) så sa jag upp mig. Direkt.



Så, var det svar på din fråga? Haha, så jävla negativ, men, hey, that's the truth!

2010-09-21 @ 22:46:45
URL: http://susannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0