En helt vanlig morgon

Oh yes it's friday!! Och jag är fortfarande förkyld! Men är inte alls lika hängig som igår och jag pallrade mig till jobbet så det känns ganska bra! Men vilken rolig morgon jag haft då. Mobilen ringer strax innan sju imorse och då var det från en vikariepool i Linköping som envisades med att jag hette Josefin och hade anmält mig hos dem och efter några divideringar hit-och-dit så insåg hon att jag varken heter Josefin eller anmält mig till någon vikariepool. Direkt efter så tappar jag min ena lins i sängen och ser typ ingenting, och ja jag sover med mina linser! Sen fick J för sig att han skulle agera fotomodell och att jag skulle ta kort på honom som han skulle ha till sitt nya jobb, så det var bara att snällt ställa upp som fotograf. Han tyckte nog det var kul att leka "Top Model", haha. Lärde honom att "smyeze", d v s smile with your eyes och jädrans vad vi skratta :D Speciellt när han rablar upp Covergirls-repliker! Sicken tur att vi har roligt tillsammans i alla fall!



TB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0