Fixardag

Åhh vad skönt det är att få sitta ner en stund. Vi åkte som sagt till IKEA och hittade lite saker, bland annat trådlådor (heter det så?) med ett ställ som jag skulle ha i garderoben för att en gång för alla få ordning och reda där. Jag hittar liksom ingenting bland mina kläder och allt ligger huller om buller och det hatar jag. Men äntligen idag så fick jag ordning på det. Jag har nog plockat, fixat och vikt kläder i flera timmar. Det tog liksom aldrig slut. Men nu är allt klart och varje liten grej har sin plats! Grymt! Jag har också hunnit måla en byrå och en bricka med fina detaljer på. Jag tänkte jag skulle lägga upp före och efter bild när allt har torkat. Jag blev riktigt nöjd med resultatet. Var även inne på Gallerix där en supertrevlig tjej hjälpte oss att rama in vår förlovningsbild och det blev så himla fint! Sammanfattningsvis kan vi säga att dagen har varit en riktig fixardag och imorgon får jag ta tag i städningen! Wohooo!

Så nu är denna helg över och jag är taggad inför en ny jobbvecka! Jag har insett att jag måste se det positiva ur saker och ting för att kunna göra vardagen lite lättre och roligare. Hoppas ni har haft en bra söndag! Kram och god natt till er alla!
Den är mycket finare i verkligheten

Kommentarer
Postat av: Mr Mister

Det heter trådback kära vän :)

2010-09-06 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0