Girls they wanna have fun

God morgon underbara vänner! Nu är det bestämt. Nästa helg åker jag till Skövde för att hälsa på Mickan som jag inte träffat på flera år. Senast var väl innan sommarlovet i sjuan och då var vi väl 13-15 år och nu är vi 26 år gamla. Så ja, det är på tiden! Ska bli jätteroligt att prata gamla minnen och höra allt som hänt tills nu. Så nu har jag ännu en sak att se fram emot!

MEN ikväll är det Ladies Night som gäller med bästa M & M, ska bli grymt kul! Middag hos mig först sen åker vi! Ska vila lite till nu, har knappt sovit något inatt. Det åskade som tusan!


Puss & kram och ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygging!

Skall bli så kul. Ja, nu blir det 12,13 år sedan vi träffades. Inte klokt hur tiden har gått förbi...

2010-09-18 @ 11:34:09
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0