Halv åtta hos mig

Nu är det cirka två timmar kvar tills jag får åka hem och vad jag längtar tills jag får slå på tv:n, Halv åtta hos mig börjar ju sändas idag igen och som jag har längtat! Jag älskar det programmet. Hur roligt är det inte att få följa med alla olika sorters människor hem till dem, se hur de bor, hur de inreder sitt hem och framför allt hur de lagar mat och vad de lagar för något. Sen gör ju Helge Skoog ett hur bra jobb som helst, så rolig att lyssna på! Jag skulle verkligen vilja vara med i programmet, men jag vågar inte. Är en liten fegis där tror jag...


Skulle ni vilja vara med?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är ett av mina favoritprogram ockå och jag skullle vilja vara med men jag vågar inte lämna ut min matlagning och hem. :D Man vet aldrig vad Helge får för sig att säga. ;)

2010-09-08 @ 14:57:04
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Zahra

Jaaa, känner samma :D Kanske söker om vi flyttar till hus eller en fiiiin etagelägenhet. Haha!

2010-09-09 @ 13:18:26
URL: http://zozou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0