Hittat i telefonen

Snokade runt i min iPhone förut och hittade lite anteckningar som jag skrev när jag var i Italien så här kommer ett utav dem... Med titeln Kräftor.

Vilken dag det har varit! Cirka 30 grader varmt och vi har legat vid
stranden hela dagen! Underbart att bada i havet! Och vi är röda som
kräftor bägge två! Efter några timmar på stranden gick vi tillbaka
till hotellet för att göra oss i ordning för att vandra på stan. Vi
gick till den gamla delen utav stan! Men där var det inget liv så vi gick tillbaka
till vårt område och tittade på solnedgången och åt middag. Dagens mat
blev grillad fisk! Det var okej! Förresten till lunch blev det pizza.
Igen... Dags för sängen nu! Och en sak till, svårt att sova har jag!
Och inte pga värmen (för vi har ac) Men det är så LYHÖRT! Hör allt!!!

Ciao!



Jag längtar tillbaka så sjukt mycket! Har ni ätit äkta italiensk glass någon gång?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh., vad god den glassen ser ut. farligt, farligt. :D

2010-09-05 @ 10:11:31
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0