Inbjudan

Idag har inte alls varit någon bra dag. Som jag skrev tidigare så började allt med en försovning, och sen har det bara gått utför. En jobbig dag helt enkelt och därför är jag väldigt glad över att vara hemma nu. Ska snart gå och lägga mig faktiskt, bara försöka se klart på Idol. MEN det hände en grej idag som fick mig på väldigt gott humör och det var framåt eftermiddagen då det damp ner ett litet meddelande på Facebook. Det var en inbjudan till en inflyttningsfest i Skövde av en tjej som jag gick i samma klass som (låg-till högstadiet i alla fall till sjuan) i Östersund sen så flyttade familjen till Göteborg. Vi har "pratat" via Facebook och jag läser hennes blogg flera gånger per dag! Hon är så himla gó och snäll och jag blev glad när hon bjöd in mig till sitt hem trots att vi inte setts på flera år. Så jag hoppas att jag kan åka. Och tack Mickan för inbjudan. Hon har för övrigt en inredningsbutik i Skövde, jag ska kolla med henne om jag får länka till hennes blogg :) Så åter igen TACK!


Var detta i 6:an tro? Gissa vart jag är, haha!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket för dom fina orden! Jag minns hur vi tyckte att det var tråkigt att du flyttade. Vem skulle jag och Vasso umgås med liksom när du försvann? Tycker det är så kul att vi fått kontakt igen ;)

Jag läser din blogg massor av gånger varje dag också. Hihi



När det gäller försovning vet jag hur det känns. PANIK är det första känslan man får när man vaknar. Inte alltid bra fortsatt dag då. HAHA

2010-09-16 @ 11:26:32
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0