Nu så...

God morgon underbara vänner! Hoppas ni har sovit gott, för det har jag! Vaknade upp hyfsat i tid och åt en lång frukost. Sen satte jag igång, idag har jag bestämt att laga balsamicomarinerad rostbiff och det från grunden. Så här blir det ingen köpe-rostbiff inte. Så nu väntar jag på att köttet ska bli klart så ska jag ta och marinera det i balsamvinäger och olivolja! Känner på mig att det kommer att bli supergott! Till det blir det antingen hemmagjort potatissallad eller potatisgratäng och en grönsallad till så klart!

Och jag vet egentligen om jag vågar delge detta, men IDAG SKA VI VERKLIGEN ÅKA TILL MIO!! Vi har hunnit dit de senaste gångerna jag sagt att vi ska dit. Vi ska egentligen inte ha något speciellt men det är mysigt att strosa runt i möbelaffärer och drömma om hur man vill ha det när man blir "stor". Men nu så... Nu blir det MIO!
Vad ska ni göra idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0