Rött

Vad jobbigt det blev nu... Jag trodde jag visste exakt vad jag skulle ha på mig ikväll, men det verkar nog inte bättre än att jag inte har en blekaste aning nu. Ska kanske ta mig en sväng på stan. Men först måste jag vänta på att nagellacket torkar, åh vad rastlös jag blir när jag målar naglarna och väntar på att de ska torka. Jag kommer på tusen saker som jag skulle kunna göra, om jag inte hade nymålade naglar så att säga... Haha. Är ni också så eller kan ni sitta still i flera minuter utan att göra något? Jag är en rastlös person!


Rött, rött, rött!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag har samma problem när jag målar naglarna. Får alltid för mig att jag måste göra något annat. Blir rastlös av att bara sitta still i några minuter. Rätt sjukt det där. Ha så kul ikväll!!

2010-09-18 @ 21:28:19
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0