Skratt

Jaha, då var det måndag igen. Helgerna och veckorna för den delen bara går fort fort förbi. Igår var jag så trött så jag orkade verkligen uppdatera. Men jag har verkligen haft en supermysig helg och lördagen var helt fantastiskt rolig. Mickan och jag hade såååå mycket att prata om och skrattade mest hela tiden. Hon har även sjukt roliga vänner så även fast de flesta av oss som var där inte kände varandra så hade vi verkligen roligt. Och bättre värdinna än Mickan finns inte. Jag kände mig som hemma hos D och henne. Nästa gång är det ni som hälsar på hos oss.  

Tyvärr tog jag inte så många bilder... Vi hade så mycket att prata om så jag glömde bort det :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för dom fina orden. Tack för att du kom!!!

2010-09-27 @ 12:32:50
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0