Söndag

Men vad helgen går fort! Redan söndag, men det går ju bra det med, är ju trots allt ledig. Igår hann vi inte till Mio, så det får bli idag istället och även IKEA ska vi hinna med. Igår när vi var på stan så fastnade jag i alla affärer och hittade massor med fina saker. Tur att jag egentligen har köpstopp. Haha! Det kom jag på när jag stod i kön för att betala alla fina höstkläder. Men äsch, man lever bara en gång, eller vad säger ni?

Vi hade även en väldigt mysig kväll hos C & P. Träffade lite nytt folk och de var jättetrevliga. Och alla goda kaksorter och tårtor var helt fantastiska. Tyvärr har jag inga bilder från kvällen, så jag bjuder på en sommarbild idag igen och den är tagen på deras altan, så fint så...
Tack för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0