Superwoman

(Bilden googlad)

Vilken superwoman jag är!
Jag har hunnit att handla, lagat mat + "slängt ihop" en pannacotta, färgat håret samt gjort alla "tjejsaker" man gör innan fest! Så nu sitter jag i soffan och har precis avnjutit min allra första pannacotta (som jag gjort själv) och den blev verkligen mums! Men vad nervös jag är inför imorgon, haha! Jag är ändå hundra procent säker på att det kommer bli hur bra och roligt som helst. I somras träffade jag ju Josefa och henne hade jag inte heller sett på flera och så fort vi sågs kändes det som om vi aldrig gjort annat än träffats typ varje dag! Och sånt är ju alltid roligt. Snart är det läggdags men jag lägger upp en bild på MIN pannacotta! God natt på er alla underbara!

Gott (klickbara)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men guuuuud! Vad gott det ser ut. Mums

2010-09-24 @ 22:53:19
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Maria Jansson

Ja de ser gudomligt gott ut! Hoppas du får skoj nu!

2010-09-25 @ 01:11:35
Postat av: Linda

Recept tack!! =) Ha det jättekul i Skövde!! Puss och kram

2010-09-25 @ 07:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0