Urk-burk!

Hej-å-hå höstdepp! Jag som egentligen gillar hösten, vad hände liksom? Jag känner mig trött, grinig och arg! Men jag får mycket gjort hemma när jag är förbannad. Haha! Jag tror att det bara är en kort period just nu (läs tjej-depp-på-några-dagar), går nog över snart. Bara helgen kommer med blixtfart och jag får sova lite. När jag kom hem igår så tog jag en riktigt powerwalk på typ 40 minuter, SJÄLV! Var riktigt härligt. Men ilskan släppte ändå inte, haha! Inget som hjälper en arg Z! Men idag har jag bestämt mig att jag MÅSTE vara glad! Så hejja mig!

Tillägg: Bilden nedan talar om EXAKT hur jobbig jag kan vara, håller du med J? ;)


Hur är det med er? Höstdepp eller bara allmän PMS? (Googlad bild)


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, sådär kände jag mig igår! blev tillochmed arg när jag borstade håret bara för att håret var tovigt..

2010-09-29 @ 11:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0