Back to business

Nu har jag jobbat de tre första dagarna efter min semester. I måndags var jag riktigt på gång men visste samtidigt att bakslaget skulle komma. Och det gjorde den. Med besked dessutom. Haha! Åh vad trött jag har varit men det har ändå gått förvånansvärt bra, jag jobbade ju till och med över idag! Det var ju självklart trevligt att träffa alla arbetskamrater igen också :) Idag fick jag några av de bilder jag skickade för framkallning för några dagar sedan. Men Fujidirekt, som jag beställde från måste nog se över sina leveranssätt. Jag fick ett brev igår med cirka fyra bilder och idag fick jag ett till med lika många i, så imorgon lär jag få ett till med resterande hoppas jag! Men så onödigt liksom. Ett utav bilderna är tagen när J och jag förlovade oss 2008. Jag hittade den i min gamla kamera så jag var tvungen att framkalla den!

Förresten... Vad fina kommentarer jag har fått av er! Kommentera mera, det är så mysigt att läsa :)

Ett smakprov. Ps jag ÄLSKAR våra ringar i vittguld! Ds

Kommentarer
Postat av: simon

kul att du och ditt leende är tillbaka på jobbet ;)

och extra kul att stanna!

2010-09-01 @ 22:47:40
URL: http://avander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0