Helgen

Vilken produktiv dag det har varit, trots att jag varit supertrött. Vi hade i alla fall en mycket trevlig kväll igår, trots några missöden under konserten men ingen av oss var inblandade. Det är sjukt det där med tjejer och inte kunna samarbeta eller ens kunna vara trevliga mot varandra. Idag har jag hunnit göra massa roliga saker, J och jag åt brunch på Plaza (de har riktigt goda desserter). Efter det åkte vi till Autowåx (BMW-återförsäljare) och tittade på den nya 5-serie Touring, en riktig familjebil. Men jag blev kär i BMW X1 istället så jag får väl byta ut min Pegga och köpa den en vacker dag! OCH självklart har jag röstat, det känns bra att kunna göra sin röst hörd och hoppas det blir som jag vill nu också! Haha!

Detta är Plaza där de har en fantastiskt god brunch. Så snyggt med en "innegård" och fönstren runtomkring tillhör hotellrummen. Mysigt!


En "vill-ha-sak" men i Alpin vit. Den vita som är bakom är en liknande vi har idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0