Underbara lördag

Vilken härlig dag vi har haft idag. Det var helt underbart att kunna sova tills jag vaknade av mig själv, vilket förvisso inte blev längre än till halv nio. Men ändå. Och sen att göra bara som man själv vill utan några måsten. Planen var att vi skulle till en julmarknad här i Karlstad men det blåste storm och regnade som bara den. Så jag bestämde mig för att åka och träna istället och åh vad skönt det var, trots att jag var seg. Vi gör ett nytt försök med julmarknaden imorgon! Så håll tummarna för bättre väder tack :)
Under kvällen här fick jag mig ett riktigt ryck och bakade lussekatter och när jag ändå var igång så slutade med att jag gjorde lite julgodis, chokladkola och tryfflar. Vi har precis haft adventsmys med fika här hemma, mannen och jag! Finns inte ord över hur glad jag är att ha en sådan fantastisk man vid min sida. Så mysigt att ha någon att dela allt med!
Hoppas ni har en härlig lördag i stormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0