Halt? Ja visst...

Åh herre jösses vilken morgon det har varit. Jag vaknade imorse, pigg och utvilad och tänkte "oh yes, detta kommer bli en toppendag!" Jag gjorde mig iordning, fixade matlåda och skulle traska ut för att skotta fram bilen eftersom det snöat tokmycket de senaste dagarna. Hos oss kan man ta två vägar ut. Den ena vägen är en liten stentrappa på knappt en meter lång och den andra är en lååååååång stentrappa och jag tog ju den långa eftersom min bil stod ju närmst åt det hållet. Problemet var att de hade inte skottat bort snön från den så jag drattade ju på ändan hela vägen ner. Det roliga var att mitt i trappan så hann jag ställa mig upp men ramlade igen bara gled ner, haha! Fy fasiken, jag trodde jag skulle dö.

Nummer ett; PINSAMT. Nummer två; ONT så in i bomben. Nummer tre; Snö innanför kläderna! 
Jag kan ju säga att jag ville inte ens vända mig om för att se om det var någon som såg. Det räckte med bilen som passerade mig i typ 10 km/h och att han såg. Haha! Tur att jag kan skratta åt det nu. Trots värk i armen! Och just ja... När jag kom fram till jobbet så hade typ halva styrkan på avdelningen kört fast... Hahaha!

Varför är det alltid så pinsamt att ramla när man är själv?


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAH förlåt men hahahaha ååhh hade velat se

2011-02-11 @ 09:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0