Som vanligt...

Inläggen lyser med sin frånvaro och det gör även min energi till att blogga. Det är liksom inte så roligt längre, plus att det händer inget som är så roligt som jag kan skriva om. Det är säkert för att det är vinter och man hittar inte på lika mycket saker som man gör under sommarhalvåret. Men jag ska ändå försöka komma igång igen, har sagt det förut, jag vet... Men det är bara att sätta fart.

Det är lördag idag och jag har varit hemma mer än en vecka utan att jobba, slutade ju på Tele2 dagen innan nyårsafton och nu på måndag åker jag till Halmstad för säljutbildning i en heeeel vecka. Det ska bli roligt att börja på ny kula. Jag är verkligen ingen bara sitta-hemma-person, jag gillar när det är fart och fläkt och händer saker hela tiden. Tyvärr har vädret inte riktigt tillåtit det eftersom snöstormarna har avlöst varandra veckan jag varit hemma. Så äntligen, på måndag smäller det! Lämnar Karlstad klockan sex på morgonen, kommer att åka tåg. Håll tummarna för mig att jag kommer fram i tid!

Hur gulligt var inte detta då... Tack M med familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0