Veckan som gått och helgen som kommer...

Första veckan på nya jobbet är avklarat och jag är nöjd. Det har gått bra denna vecka samt att det har varit riktigt roligt att träffa gänget på kontoret. Trevligt folk med rolig humor, vi gillar! Men jag klagar verkligen inte över att det är fredagskväll nu och att helgen är här. Det tar ju faktiskt ganska mycket energi att börja nytt jobb! Hittills så trivs jag bra, och det är ju kul. Eller hur! Imorgon ska svärföräldrarna och vi äta på den libanesiska restaurangen. Habibi. De ska visst klappa igen sista helgen i januari och det är sjukt tråkigt faktiskt. Alla bra restauranger stänger känns det som. Och sen på söndag ska J och jag ut på äventyr...
Hoppas ni får en bra helg och en liten speciell hälsning till bästa Natalie i Göteborg <3


Längtar tillbaka till Italien!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Är det R som har tjallat att jag läser bloggen :P Hoppas att allt är bra med dig och Jocke, kommer ni och hälsar på i Göteborg snart? Kram =)

2011-01-23 @ 20:08:46
Postat av: mikaela

Nu tycker jag att du uppdaterar för dåligt ;)

Puss på dig!

2011-02-09 @ 11:15:29
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0